Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mayax | użytkownik

imię i nazwiskoMaja O. adresWrocław zarejestrowany27.03.2009 @12:55:23 ostatnio na stronie05.12.2014 @02:18:34



kontakt i statystyki
digarty14 komentarze2909 posty na forum0

komputer / sprzęt
sony a-200 sigma 70-300

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~agao    22.12.2010 @20:59:17
mimo to, portret jest czarujacy, modelka ma piekne oczy i to one przyciagaja wzrok.
_______
Marzenia są jak słońce. Oświecają nam drogę i sprawiają, że chce się żyć i dzięki nim żyjemy...
~bezznaczeniato    15.07.2010 @18:19:55
mam brzydki nos :<
_______

~lexip    15.07.2010 @16:20:30
~contraste    15.07.2010 @16:17:35
)
_______
zapraszam do oceniania mojej galerii.

''Jeśli ktoś zarzuci Ci kiedyś, że twoja praca jest nieprofesjonalna,
powiedz,że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanica profesjonaliści''
~bezznaczeniato    19.06.2010 @00:33:06
bez bulwersu,co?
_______

~bezznaczeniato    01.03.2010 @18:43:54
a ja uwielbiam maje w bw
_______

~Docha    05.02.2010 @20:04:26
a co ukraść mi chcesz ?
dzięki , ale za małe są bo to 100x100
~WILCZEWSKI    03.02.2010 @10:54:41
~IE    03.02.2010 @10:01:58
Dzięki i pozdrawiam
~andy551    03.02.2010 @09:57:15
~Plebiusz    03.02.2010 @09:55:04
Dzięki.
Pozdrawiam.
~Docha    09.01.2010 @13:40:45
pozdro maja XD
~Docha    08.01.2010 @18:02:51
what ?
~MLesniewski    02.01.2010 @14:47:47
Dzięki
_______
http://mlesniewski.digart.pl <---- Zapraszam
~fotoann    27.12.2009 @13:46:28
dziekuje
~bezznaczeniato    22.12.2009 @12:34:26
no staram się coś wykombinować :D
ale nie mam żadnych zdjęć :<
_______

~bezznaczeniato    22.12.2009 @09:48:01
dziękuje już poprawiłam :D
mam takiego zasyfionego laptopa,że pisać się nie da...
_______

~kafranka    21.12.2009 @22:34:07
dzieki
~gosiaczek618    21.12.2009 @21:43:11
dzieki wielkie
~hernikowa    21.12.2009 @21:42:33

_______
' zdejm kapelusz, będziemy uprawiać fotografię '
~myselfmyself    21.12.2009 @21:41:58
Dziękuję

A tu bardzo ciekawie
~3arteq    21.12.2009 @21:37:47
tak też myślałem
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~Joanna7    21.12.2009 @21:30:47
aż poobserwuję, a co!
~3arteq    21.12.2009 @21:21:28
dziękuje

ciekawe widzę portrety u Ciebie ^^ zaraz się rozejrzę po galerii bo pomysły to masz ciekawe
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~OpiumowePola    21.12.2009 @21:20:20
thx
1 2 3 4 5 6 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt